Vecka 45

Ursäkta, nu har det dröjt lite för länge sen förra inlägget, men det har varit så mycket den sista tiden.
Först måste jag tacka tjejerna som hade ordnat en så trevlig scrapträff, det var så kul att få sitta ner och umgås med alla mysiga scraptjejer.
Jag håller också på att flytta, från en ganska stor lägenhet till en liten, alldeles för mycket prylar som jag nu inte får plats med, men lämpligt så kommer loppis på Arcus till helgen. Jag ska vara där och försöka bli av med lite överflöd. När jag är på Loppis på lördag kommer Sara och Viktoria att jobba i butiken.

Cuttlebug
Jag kommer att ta hem Cuttlebug till butiken, inte så många så om någon vill förbeställa så går det bra. Priset kommer att vara 900 kr exkl. frakt.

Jag önskar er alla en bra scrapvecka
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0