Höstnytt

Hyllorna i butiken börjar vara tomma men i veckan får jag hem julstämplar och julpapper, en del av det som är beställt, resten får vi vänta på. Så fort vi får leverans läggs varorna in i webbutiken.

Från 1 oktober är det fraktfritt i webbutiken, förutom på väskor och verktyg som har en fast frakt på 55 kr. Leveranser utanför Sverige kostar enl postens portotabell.

På torsdag 4 okt kl 09,15 ska jag vara i TV4 Norrbotten och prata scrapbooking, det ska verkligen bli spännande, har aldrig varit på tv förr.


Kommentarer
Postat av: Sussig

Vad kul att du får vara med i TV.
Det ska bli härligt med lite nya julstämplar och julpapper, jag har väntat länge.
Vi syns på torsdag:)

2007-10-02 @ 16:30:47
Postat av: Lisa

Hoppas att hela norrbotten blev inspirerat av denna underbara hobby!

2007-10-04 @ 10:14:11
Postat av: Anna K

Kan man se på nätet kanske? Jag vill så gärna se allt!!!

2007-10-04 @ 17:24:44
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Blommig

Nu har jag kollat på nätet...Du var ju värsta proffset i TV! Roligt att du fick komma dit och göra PR för vår roliga hobby
KRAM
Annelie

2007-10-05 @ 19:47:40
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: CarinaO

Jag har också kollat på nätet och kan bara säga att du är ju värsta filmstjärnan nu Lena.
Kanonbra.
//Carina

2007-10-06 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0