Måndag 22 okt

Ny vecka, nya utmaningar.....
Jag ser verkligen fram emot att få gå på Scrapträff i helgen. Jag kommer att ta med mig en del varor från butiken så att det finns möjlighet att handla, om nån vill beställa så kan jag ta med det också. Jag kommer att vara på träffen efter kl 2 på lördag.
I veckan får jag in en del nya varor, har bl a beställt Basic Grays papper Figgy Pudding, men vet inte än om jag hann med innan de tog slut hos återförsäljaren, det blir veckans överraskning!!

Ändring av butikens öppet tider
Från och med 1 november gäller följande öppet tider ;
Måndag - Torsdag kl 12,00 - 18,00. Fredag stängt.  Lördag kl 12,00 - 16,00.

Måla med distresser
Kursen 14 november är fullbokad, men vi kommer att köra fler kurser framöver om intresse finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0