Söndagkväll 14 okt

I veckan som gått fick jag äntligen hem stämplarna från Magnolia som jag väntat på så länge.
Det kom en hel del annat också och mer väntar jag in, allt nytt som kommer in lägger jag in i webbutiken så fort jag kan.

Det har blivit en datumändring för kursen "Kortkurs/måla med distresser"  Onsdag 14 november kl 19,00 - det finns platser kvar så tveka inte, anmäl dig  nu på mailen eller ring mig. Vi ska göra kort och Kristin är den som ska lära ut att måla med distresser. 

Tisdag 16 okt, fortsätter där jag slutade på söndag kväll

Idag har jag fått en hel del fina jul -och haloweenpapper från USA, jag lägger inte in dem i webbutiken för de är så få av varje, men ett tips är att komma in och kolla för de är sååååå fina.

Det blir väldigt sporadiskt för mig att skriva i bloggen, tiden räcker inte till, men jag ska försöka skriva oftare.

Tack för alla trevliga kommentarer om min debut på Tv. Bra reklam för vår fantastiska hobby tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0