Måndag 10 september

  Det är premiär för mig att skriva i en blogg. Anna K är den som har hjälpt mig att komma igång.
Tack Anna.

  Förra helgen var jag på Formex mässan. Det fanns så otroligt mycket att se, jag koncentrerade mig
på Scrapbooking material och gjorde en del beställningar, bl a julpapper och julstämplar.
Fick också tag på en del bra limprodukter som jag har saknat i mitt sortiment.
Det dröjer nog ett tag innan varorna kommer till butiken, men de som väntar på något gott ........

  Till helgen har Lajm öppet för alla som vill komma och scrappa tillsammans.
Lördag 15 sept och Söndag 16 sept mellan kl 10,00 - 18,00. Ingen anmälan behövs, jag finns där hela tiden.
Avgift 30 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0