Mässan

Vilken trevlig helg det har varit, jag hann scrappa på lördag, shoppade också en del. På söndag hade jag med mig en del av butiken och sålde på mässan. Det har varit såååå trevligt.
Ett stort tack till Anna, Linnea och Anneli för deras jobb.

Nu är jag snart på väg, har precis stängt väskorna, klockan är 22.30 och det är dags att försöka sova, åker iväg med flyget 06.30 i morgon bitti.
Som jag tidigare skrivit så är butiken öppen med lite begränsade tider när jag är i USA.

Vi ses om 14 dagar.

Kram, Lena

Kommentarer
Postat av: Sussig

Ha det nu supertrevligt i USA och njut av pojkarna som du saknat så! Tack för i helgen! Vi syns snart!

Kram Sussi

2008-04-07 @ 17:32:36
Postat av: Blommig

Tack för i helgen!
Ha en riktigt trevlig resa i USA! kram

2008-04-09 @ 19:43:36
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0