Rapport från USA

Hej!
Nu har jag varit här en vecka, har hunnit med en massa trevliga saker. Först och främst har jag fått rå om mina 2 barnbarn som jag inte träffar så ofta, sen har det förstås blivit en hel del scrapping.
I lördags var jag och Jessica på ScrapMania på Archivers. 7 tim scrapping med mat, tävlingar och umgänge med många trevliga scrappare. På söndag gick jag en kurs som Jessica höll på Archivers och nu på onsdag ska jag ta en till kurs.
Det är väldigt intressant att gå i scrapping butikerna nu när jag själv har en butik, jag har liksom andra ögon med mig än vad jag hade förr.
Jag sätter in några layouter som jag gjort (färdiga, har en del halvfärdiga som jag jobbar med nu).

Kram, Lena



Hanna


image110

Kommentarer
Postat av: Anna K

Så kul Lena med en rapport från over there. Väntar med spänning på att få se vad mer du skapar :-)
/Kram Anna

2008-04-16 @ 15:52:17
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Blommig

Va fina alster du har gjort!
Va roligt att gå kurser där borta och få gå i shoppingvaruhus! Ser så fram emot vad du har med dig hem från det stora landet!
Ha det så bra och njut av tiden med dina kära där borta!
KRAM

2008-04-17 @ 11:58:04
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0