Underbara Sassafrass Lass

Det var ett tag sedan jag laddade upp något här då jag haft stooora kameraproblem. Nu verkar den fungera hyfsat igen så det är lika bra att passa på. :-)

Den här gången ska ni få se några layouter som är scrappade med hjälp av kombinationen enfärgade Bazzill och Sassafrass Lass härliga mönstrade papper. Dessa kommer från serien "Starry night" som finns både med härliga papper med mönster på båda sidor, die-cuts och bårder. När Lena skickade dessa till mig hade jag haft en svacka då jag inte alls scrappade på flera veckor. Dessa papper däremot sparkade igång mig rejält och i mina ögon är de enormt lättscrappade.
image111

image112

image113

image114

/Smarre- DT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0