USA

Så äntligen är det dax för mig att åka till Chicago, USA. Jag åker iväg 7 april och blir borta till 22 april.
Butiken kommer att ha öppet under begränsade tider och de som kommer att arbeta i butiken är Maria, Sara, Viktoria och Klara.  Med tanke på hur snälla och trevliga kunder jag har så kommer det inte att bli några problem för mina hjälpredor.

Öppettiderna 7 - 22 april; Måndag och fredag stängt.
Tisdag , onsdag och torsdag öppet kl 13.00 - 18.00.
Lördag öppet kl 12.00 - 15.00.

Mässan närmar sig och det ska bli så kul att få pyssla tillsammans, jag har butiken öppen som vanligt på lördag och kommer att ha lite extra erbjudande för er som kommer in. Efter stängningen åker jag till Porsön och pysslar. Det kommer att bli stressigt för jag har inte börjat packa än, har inte köpt klart med presenter till mina barnbarn i Chicago, åker tiiiidigt på måndag morgon och ska hinna med att pyssla hela söndagen. Ute i sista minuten som vanligt med allt, typiskt mig.

Jag hoppas att vi ses till helgen, både i butiken och på mässan

Hälsningar från en något stressad Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0