Gamla bilder

2002 började jag scrappa på allvar och har bara använt foton fr o  m det året. Men nu har jag gått tillbaka lite i tiden och just nu är det foton från 2000 som jag arbetar med.
De här sidorna är med Victor, mitt barnbarn i USA, han är 10,5 år idag men på dessa bilder är han 2,5 år. Han och hans föräldrar var på besök i Sverige och fotona är tagna när vi var i Nikkala den sommaren. Jag har använt mig av gamla papper som inte finns i butiken nu.





Journaling saknas på den här layouten men det kommer............




Det rödblommiga papperet finns i butiken , det är My Minds Eye 29th Street Fancy - Party Centerpiece.

Det var allt för den här gången (jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0