Kortmakeri

Jag brukar inte göra så mycket kort, för mig blir det mest att göra layouter, men på sista tiden har det blivit en hel del kortmakeri för min del också. Mitt barnbarn Anton i Boden fyller snart 7 år och jag har gjort inbjudningskort till hans kalas. Jag är riktigt nöjd med resultatet och Anton blev också nöjd förutom då att jag inte hade BBK´s rätta färg på tröjorna.

Jag har använt mönstrat papper från Heidi Grace "We are family - Row of trees, och Trees. Stämpeln från Magnolia målad med distresser och fotbollen är en die från QuicKutz.. Fotbollsmålet är en stickers som jag har kopierat, klistrat upp på ett hårdare papper och sen klippt ut.







Det har blivit en hel del layouter också men nu har jag ingen kamera så jag får återkomma med att lägga in dem.
Just nu är det så himla roligt att scrappa och jag har sånt flyt. Har börjat scrappa foton som är några år gamla, foton med massor av minnen.  Hoppas att flytet finns kvar när höstens scrapträffar drar igång.

Hälsningar, Lena

Kommentarer
Postat av: Sussig

Jättefina kort!

Du kan låna min kamera om du vill, det är bara att ringa eller maila.

Bloggen blev ju jättefin, kul med foto på dig oxå.



Kram!

2008-08-15 @ 19:11:09
URL: http://sussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0