Några layouter

Har gjort några layouter från med foton från 2000 då min dotter Jessica och hennes familj var i Sverige och Luleå på besök. Jessica väntar Simon (som fyller 8 år i oktober i år) och vi hade en hel del mysiga stunder men också lite tråkiga då Maria var med om en bilolycka. En del bilder har jag visat tidigare och nu kommer resten.

Håll till godo med mina sidor, som vanligt så är jag lite dålig på att fota layouterna men .......

Det här är från Jessica 30 års kalas som vi hade i Competentas lokaler. Jag har använt mig av papper från Maja Design, siffrorna är Thickers - Poolside Powder.






Har också gjort några layouter med mina småpojkar i Chicago. Först bilder på Simon som baby. Har använt mig av papper som jag köpte i USA vid mitt sista besök, Crate Paper. Det prickiga orange papperet är från Fancy Pants. Texten är QuicKUtz Chopstick och Lemonade. De små skyltarna med Lycka ... är från Maja Design. Journaling rutan är en Clear Stamp från Hero Arts. Bruna band från Olssons tyger i Luleå.






Och så några fina bilder på Victor. Här har jag använt en overlay med blå ramar. Blomman är fån QuicKutz speciellt för Archivers. Rubriken är Thickers



En superenkel layout, det svåra var att passa in bilderna och sen var det väldigt svårt att ta en bild på layouten för overlayen bländade. Men jag tycker om slutresultatet. 

Trevlig helg, Lena
 

Kommentarer
Postat av: Sussig

Du har fått en award på min blogg.

2008-09-02 @ 15:54:55
URL: http://sussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0