Scrapträffen i Piteå

Hej alla!
Vilken trevlig helg det har varit, massor med pysslande jättetrevliga tjejer,  butiker så att också jag fick chans att köpa nåt annat än det som finns i min butik och fika i massor. Min ambition att hålla igen på godis m.m föll helt bort.
Jag var inte med på nån utmaning men de flesta andra var det och gjorde så mycket fint, alla är så duktiga, jag får lite prestationsångest. Det var kul att se vad tjejerna presterade i utmaningen som gällde PIP-påsen från Lajm. Jag hade inte själv valt papperen , tyckte nog att det var lite väl mönstrat och ganska svårscrappat, men deltagarna fixdedet med många fina layouter, jag är imponerad.
Idag har jag jobbat hårt med att få butiken att se ut som en butik igen, det var lite tomt när nästan alla varor packades ner i kartonger för att forslas till Piteå. Nu är det som fanns kvar på plats igen och jag börjar få en överblick så att jag kan se vad som måste beställas igen. Cuttlebuggen måsta jag absolut ta hem några av för alla verkar älska den gröna grodan.

Jag ska inte vara med på träffen i Kalix, hinner inte, men jag hoppas att ni som åker dit får en trevlig helg med mycket scrappande och trevligt umgänge.

Vi ses och hörs!

Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0