Nytt år - nya friska tag

Så var då 2007 slut - Det har varit ett fantastiskt spännande år för mig, jag har förverkligat min dröm om scrappingbutiken och jag har träffat så många duktiga, trevliga, fantastiska människor som har blivit mina vänner. 
Tack till Er alla.

.
Det har varit skönt med några lediga dagar för att ladda batterierna inför allt som ska göras under 2008.
I butiken är det ganska så tomt på hyllorna  och nu återstår det roliga att beställa hem nya fräscha varor.

Jag ser verkligen fram mot allt roligt som är på gång under våren ........ Pysselträffen i Piteå i februari och  Luleå i april och min planerade resa till USA under påsk. Kursverksamheten ska också komma igång. 2008 kommer att bli ett bra scrappingår .

Vi ses och hörs,
Hälsningar, Lena

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0