Min passion kaffe och choklad!

Det finns vissa papper som jag inte vill förstöra genom att täcka dom med dekorationer! Lena skickade såna till mig med senaste paketet, helt underbara papper som är nog vackra precis som dom är. Vad gör man med papper som är för fina? Jag bestämde mig för att göra mitt bästa för att framhäva mönstret och dom embossade fjärilarna genom att skära ut mönstret och skjuta in fotot under. Ett foto av en god kopp latte- min passion i livet... Det blev helt klart en av mina fovorit LO:s!
Jag fortsatte på samma tema och med ett annat papper som är "för fint" och gjorde exakt likadant med några hjärtan och en swirl. Fotot passade helt perfekt då hjärtat på skummet tas igen i mönstret, skedarnas metallglans återkommer i flera hjärtan och även det bruna kommer igen i pappret. Det värsta med allt? Kaffet och chokladkakan är sen länge uppätna...
Kram Catta DT




[Papper s*e*i Jolie Chocolat "Papillon", cardstock, text Eliza classic QK, chalk chestnut roan, 3D-kuddar samt knappar]




[Papper s*e*i Jolie Chocolat "Papillon", cardstock, text Eliza classic QK, chalk chestnut roan, 3D-kuddar samt knappar]

Kommentarer
Postat av: Pimmi

Riktigt SNYGGT!! Och vad inspirerande jag har ju nämligen samma papper men vet inte riktigt vad jag ska göra med dem är som du vill inte förstöra dem /Emma

2008-07-15 @ 21:37:14
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0