Lite av varje.

Nu är det länge sen jag har skrivit i min blogg.  Den största anledningen till det är att jag inte har någon dator just nu. Jag fick virus och nu är datorn hos doktorn. Det är så svårt att vara utan, så fort jag ska kolla något måste jag iväg och låna dator. Förhoppningsvis ska den vara klar till veckan.

Veckans erbjudande i butiken är 25 % på allt. Gäller vid köp för minst 100 kr. Erbjudandet gäller fr.o.m måndag 6 okt.

I november stänger jag butiken i Luleå. Vet inte riktigt när men jag håller på att avveckla den och stängningen blir nån gång i november. Webbutiken kommer att finnas kvar och jag kommer att fortsätta med kurser och träffar.  Jag hör av mig när det börjar närma sig för stängning.
Säljer en del inredning bl.a snurrhyllan som rymmer både papper och dekorationer (har lagt in allt i Blocket.se). Kommer också att sälja en del av mina privata scrappingprylar.

Har en hel del bilder som jag borde lägga in i bloggen men det får bli när jag har min egen dator på plats igen.

Framöver kommer jag att ha behov av ett designteam. Hör av er om ni är intresserade.

På fredag åker jag iväg till Övik för att vara med på pysselträffen där. Butiken är öppen som vanligt på lördag, Maria och Sara finns i butiken då.

Nu får det räcka med information för den här gången.

Ha en bra ny vecka och vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0