Härliga SassaFrassLass och Li'l Davis design!

Jag är inte så bra på att använda mönstrat papper i klara färger (tyvärr) och när jag fick hem sassa frass lass- papprena (underbart namn) så blev jag lite beklämd... Jag tycker dom är läckra, men är som sagt dålig på att få ihop det... Det löste sig illa kvickt när jag såg en bild på en LO i en tidning där dom hade använt sig av ett annat sfl- papper. Det började arbeta där uppe och jag somnade med en skiss i huvudet på hur jag skulle göra! Den stora bubbelplasten har jag färgat med stämpeldyna och tryckt lite på fotot också. Jag är så glad att jag fick till det, så jag har fått blodad tand!

[Papper Sassa Frass Lass "life is beautiful", grön och röd cardstock. Text Diesel classic QK.  Övrigt brad och bubbelplast.]

Den här underbara LO:n fick jag i huvudet så fort jag såg lacepappret från Li'l Davis. Det var egentligen solnedgången jag kom att tänka på och då vår midnattstur med båt på midsommarafton. När jag valt ut foto gav det rubriken och rubriken gav "dekorationen" med J:s hand utskriven på OH- papper. Tur han har tålamod när jag ber honom utföra alla möjliga poser så jag kan fotografera... Jag är helnöjd med den, behövde inte dekorera så mycket tack vare pappret och det gjorde den dessutom så levande. Kul att jobba med!
Ha det bra och skapa mycket i höstrusket! Kram Catta DT

[Papper Li'l Davis designs "Castaway", Rhonna Farrer "orange twist" och vit cardstock. Text Bright QK och dymo. Övrigt organzaband, bling och stickers]

Kommentarer
Postat av: Karin W

Jättefin layout!

Både finfin och att den berättar nånting, lägger den till min inspirationshög.



Ha det bra,

Karin

2008-10-20 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0