Babykort

I veckan har jag fått 2 beställningar på babykort. En riktig utmaning för mig som inte är kortmakare och det är bara att försöka göra det bästa när jag har lovat. Slutresultatet blev helt ok, tycker jag..........



Mönstrat papper MajaDesign Carina 6 o 7, cardstock Bazzill CC Pistachio, band från Olssons Tyger, texten utstansad med QuicKutz Snowday, blommor från Petaloo.



Stämplar från Forma Hantverk, lånade av Kristin. Cardstock från Reprint, mönstrat papper från mina gömmor, texten utstansad i Snowday igen, har vänt bokstaven E fel, vet inte vilken väg som är rätt. Kul med ett alfabet där bokstäverna kan vändas på olika sätt utan att det ser för tokigt ut !!!!!

Soliga söndagshälsningar,

Lena


Kommentarer
Postat av: CarinaO

Jättefina kort du gjort Lena.

2008-09-10 @ 09:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0