Problem med hemsidan igen..........

Nu är det problem med min hemsida igen, det går inte att komma in. Det jobbas på att lösa problemet och förhoppningsvis är det klart snabbt.
Om du vill beställa nåt eller funderar över vad som är på gång, maila eller ring mig. [email protected],
mobil 070-3254465.

Scrapträffen i Luleå
Alla som ska på träffen och förbeställer hos Lajm får 10 % rabatt, beställ senast 18 september (betala i förskott eller på plats).

Ny varor
Det är en hel del nytt på gång till butiken. De varor som har legat i "på väg in" kom igår (papper från Chatterbox, Quickutz dies och alfabet, cardstock m.m).
Jag har beställt omonterade stämplar från Forma Hantverk, fina babystämplar och annat.
Blommor från Petaloo är beställda, kommer i oktober.
Crate Paper är ett nytt märke hos Lajm, har beställt deras nya serier, leverans någon gång i oktober.
Haloween och julpapper från My Minds Eye kommer också senare i höst.
Så fort hemsidan är ok lägger jag in bilder på det som är på gång så ni kan se allt fint.

Ha en bra dag i solen

Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0