Scrapbook Kurser och träffar

Kurser
Nu har jag lagt in på min hemsida datum för kurser iunder hösten. Kurserna är på 1 gång och jag tar emot 3-6 personer per kurs. Till kursen måndag 22 september finns det platser kvar - ring, maila eller kom in i butiken om du är intresserad av att vara med.
Jag kommer också att hålla kurser för ABF, om du vill vara med där måste du anmäla dig direkt till ABF.

Träffar
Jag har fått många förfrågningar om att ordna träffar och måndag 15 september kör jag igång med första träffen.
Träffarna kommer att vara varannan vecka och pågå mellan kl 18,30 - 22,00. Det finns plats för 6 st,  boka plats på mail, telefon eller i butiken, kostar 50 kr per gång - du tar med dig dina egna projekt - verktyg finns att låna, butiken är öppen om du behöver något.

Övriga träffar/mässor
Det är mycket nu, många scrapträffar och mässor här i länet och på andra ställen lite längre bort.
Jag ska vara med på följande;
20 - 21 september i Luleå (Jag och butiken)
12 - 12 oktober i Örnsköldsvik (Jag och ev. butiken)
18 - 19 oktober i Kalix (Jag och butiken)
1 november i Västerås (ingen butik bara jag)
8 - 9 november i Kalix (Jag och butiken)
15 - 16 november i Luleå (Jag och butiken)
6 december  julpyssel i Luleå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0