Korttillverkning

Jag är dålig på att komma ihåg att ta en bild på korten jag gör, sista tiden har jag fått en del beställningar (glömde ta bild på några) på kort och så har gjort grattis kort till mina vänner i födelsedagssvappen.



Ett kort till en kille som har fyllt 50 år - färgerna är grått och vinrött.



Hanna, mitt yngsta barnbarn fyllde 6 år i februari och då gjorde jag dessa inbjudningskort till
hennes kalas.





Ett beställningskort - färgerna skulle gå i svart och turkos.





Beställning till en 60 årig tjej - här fick jag välja färger själv och då blir det ju naturligtvis brunt och turkos med det fina papperet rån Basic Grey som jag har lagt upp ett lager av från Skrappikulma.



Grattiskortet till Catta i födelsedagssvappen.



Anna V;s grattiskort i födelsedagssvappen.



Min "lill" Anna fyllde 36 år på påskafton och till henne gjorde jag detta kort i mina favvofärger.

Jag är riktigt nöjd med mina kort, de är ganska enkla och roliga att göra. Fotograferingen är väl inte av högsta klass men det får jag träna mer på.
Nu har jag några fler grattiskort som måste göras, Anna U i april och Sussi i maj sen är det min tur att få kort.

Det var allt för idag, eller inatt ska jag kanske säga, har svårt att sova så det blir att sitta vid datorn.

Vi hörs och ses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej va kul att du uppdaterat din blogg, vilket oxå påminner mig att jag borde uppdatera min.



Men Lilla Anna (jag) fyller bara ;) 35år fniss

2009-04-19 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0