LO;s från pysselmässan

Sussi, jag var in på din blogg idag och såg dina fina arbeten från mässan och då kom jag ju ihåg att jag faktiskt gjorde några, hela två layouter blev det. Två är ju inte mycket att komma med men jag hade ju butiken att passa så jag skyller på det.
 
Jag gör kanska enkla layouter utan alltör många detaljer, den här med lilla Viktoria är jag väldigt nöjd med, Vickan är så söt här, lite blyg men ändå så nyfiken.
 
Denna utmaning var Pysslarnas kit




Den här utmaningen var att göra nåt med ordet VÅR



Här är det Hanna som är motivet, jag gillar verkligen den här layouten, fina papper och härliga färger.

Det var allt från mig idag.

Ha det ...........

Lena


Kommentarer
Postat av: Sussi

Så söt lillVickan är!

Jag gillar din andra LO massor, den är jättefin och papprena är underbara. (och int´är den halv ;))

Kram

2009-04-21 @ 20:51:58
URL: http://sussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0