Nu öppnar butiken!

Under vecka 13 öppnar jag webbutiken!

.
Äntligen har den dagen kommit då jag får skriva i bloggen och berätta att nu är det dax. Det har gått alldeles för lång tid utan butik för mig, jag har svår abstinens.
Varor kommer in allt eftersom under veckan så det är bara att gå in och handla, om köpknappen saknas så har inte den varan hunnit komma in.

Jag ger alla som förbeställer till mässan 15 % rabatt, varorna betalas i förskott och jag levererar dem på mässan.

Det ska bli så kul att få vara med ute på Blackis med alla trevliga pysselmänniskor, har saknat er alla så hemskt mycket sen jag stängde butiken så jag hoppas verkligen att ni kommer, alla.

Vi ses 4 - 5 april !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0